نفس مامان بابا

بابا می گه صدرا زبل شده !

1389/11/9 14:30
نویسنده : مامان
272 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان جمعه هشتم بهمن چهارده ماهت تمام شد و رفتی تو پانزده ماه. راستی چقدر شیطون شدی. از میز تلویزیون و صندلی و مبل و روروکو تخت پارکت بالا می ری. یه وقتا هم می ری زیر مبل ها و زیر رومبلی ها الی موشه بازی می کنی. پنج شنبه بابا گفت این صندلی روروک رو که برداشتی تا واکر بشه بیار بذار تا بشینه توش و بازی کنه آخه تو مدتها سرپا و آویزون از روروک با اسباب بازیهاش بازی می کردی و من با اینکه مخالف بودم و می گفتم تو توی صندلیش دیگه نمی شینی باز رفتم و از اتاقت صندلیش رو آورده و وصل کردم. جا انداختن صندلی همانا و بالارفتن و جا گذاری سخت پاهات توی صندلیت همانا.  با کمک بابا دو سه دفعه ای از روروک بالا رفتی و توی صندلی نشستی. پنج شنبه شب بود که من و بابا داشتیم با هم حرف می زدیم و من تو رو تازه از روی مبل گذاشته بودم زمین و پشتم به تو بود که یه لحظه دلم شور افتاد چی کار می کنی همونطور که نشسته بودم برگشتم پشتم رو نگاه کردم و یهو خشکم زد. تو توی روروکت داشتی بازی می کردی. یه داد زدم محمدعلی و بابا وقتی تو رو دید گفت بلای من زبل شدی ها و تو انگار همه این حرفا رو می فهمیدی یه خنده شیطنت آمیز کردی و به بازی ادامه دادی.

گل من وقتی انگشتت رو رو به چیزی می گیری و ماما می کنی دلم واست ضعف میره . وای که چقدر بامزه راه می ری. وقتی سینه خیز رفتنت رو تو ذهنم مرور می کنم باورم نمی شه این همون امیرصدرای منه.

پسندها (1)

نظرات (1)

شبنم
18 مرداد 92 14:26
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر